چگونه برای درمان هیپوکلسمی در نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان هیپوکلسمی در نارسایی کلیه

چگونه برای درمان هیپوکلسمی در نارسایی کلیه؟ مشخص شده است که با این بیماری را بدتر می رود، علائم بیشتر و بیشتر ظاهر می شود و که زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار. هیپوکلسمی به عنوان یکی از علائم بیمار ناراحت زیادی. در زیر برخی از اصول اولیه در مورد هیپوکلسمی و درمان آن، به امید کسانی که اطلاعات می تواند به شما در برخی از راه کمک کند.

نارسایی کلیه و هیپوکلسمی

هیپوکلسمی، سطح کلسیم و یا پایین، می توانید از اختلال کلیوی مانند نارسایی کلیه منجر شود. به عنوان مثال، یک بار کلیه های شما دیگر قادر به درستی فیلتر زباله، کلسیم بیش از حد تراوش ادرار خود را. بنابراین، به جای کلسیم ماندن در خون شما آن را از دست داده است. به عنوان یک نتیجه شما را تبدیل به کمبود کلسیم است. علاوه بر این، کلیه های شما قادر به فعال شدن ویتامین D، با توجه به دفترچه راهنما مرک.

علائم هیپوکلسمی

همچنین با توجه به مرک راهنما، در آغاز ممکن است هیچ علامتی حتی اگر شما از هیپوکلسمی رنج می برند را تجربه کنند. با این حال، با طولانی مدت را تحت تاثیر قرار هیپوکلسمی شما می تواند علائمی مانند سوزن سوزن شدن در زبان، لب ها، انگشتان دست و پا، اسپاسم عضلانی در گلو و عضلات درد احساس می کنم. همچنین شما می توانید سردرگمی و یا از دست دادن حافظه را تجربه کنند.

درمان هیپوکلسمی

به طور معمول، هیپوکلسمی خود را به جایی که شما تجربه علائم پیشرفت نیست. آنجا که شما باید به نارسایی کلیوی، دکتر شما معمولا می یابد هیپوکلسمی خود، از طریق یک آزمایش خون. پس از تشخیص، شما ممکن است درمان آغاز خواهد شد. مبتلا به نارسایی کلیه، درمان معمولا شامل دیورتیک های تیازیدی. این دارو مقدار کلسیم کلیه خود را اخراج کاهش می یابد.

با این حال، کسانی که داروهای میتوانید علائم خود را در حالی که از بین بردن، اگر شما می خواهید برای حل این مشکل شما باید به نارسایی کلیوی از زمین آن را درمان کنند. طب چینی، مانند میکرو چینی پزشکی Osmotherapy می تواند به شما کمک کند برای رسیدن به این هدف است.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherpay هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: